05 august 2009

Õnnitlused!


Suured õnnitlused hr. Turovskile. Minu üks suurimaid eeskujusi. On olnud tore sinuga vestelda väga erinevatel teemadel. Palju õnne 60-nad juubeli puhul!

http://www.ylikool.ee/et/13/aleksei_turovski

kui keegi tema häält igatseb saab sealt lingilt kuulata tema osasi väga huvitavaid ööülikooli loenguid.


Mulle tuli meelde kui me rääkisime ja ma küsisin et kas sa kahetsed ka oma eriala. Selle peale tuli vastus järgmine. Ükski tõeline bioloog ei kahetse kunagi va palgapäeval. Mina pean tunnistama et isegi palgapäeval ma ei osanud kahetseda.

Ehk olen ma ka kord selline nagu sina. Ilmselt sa oled veel eeskujuks paljudele.

Pole teist inimest eestis kes suudaks nii huvitavalt rääkida et kuula kasvõi 5 tundi järjest ja sul ei hakka igav. See inimene teeb oma unistuste tööd. Ükspäev ma sooviks olla nagu tema. Jõudu ja jaksu sulle ka edaspidi. Loodan et saame kuulda sinu huvitavaid loenguid ja jutte ja näha kuidas sa seda kõige nii hingega teed veel kaua kaua!

Kommentaare ei ole: