16 jaanuar 2010

Unetus ja valguspüük




Terve see nädal oleme siis igapäev ühe kliendiga valguspüüki teinud. Tänu sellele pole peaaegu üldse maganud ja unerütm väga sassis. Kliendi nimi on Andre ja ta on Kanadast. Püüab putukad pealmiselt müügiks ja osa ka quebeci insektaariumile. Endal on tal kodus üle 2000 putuka. Ott arvas selletõttu et ta on psühho. Mina nii ei arvanud. Aga kui ma kuulsin et tal on relvakogu ja ükskord ta ostis pullipärast ühekordse raketiheitja siis arvan mina ka seda juba. Sellel nädalal sai tehtud väga väga palju pilte aga mul ei ole aega neid üles panna kõiki täna kahjuks. Florence tuleb tunni pärast mulle järgi ja täna õhtul jälle valguspüük. Ilmselt on veel valguspüük järgmised 4 päeva vähemalt. Pikemalt kirjutan siis ilmselt järgmisel nädalavahetusel.

Kommentaare ei ole: